šatka Hoppediz pevná odtieň Nairobi

07.03.2013 23:34

 

Šatka je kvalitného materiálu (100% bavlna), ktorý sa dobre perie aj pri nízkej teplote.Drží pružnosť a tvar a pri viazaní sa nešmýka.Je lepšie mať uväz dotiahnutý, pretože neodpustí nedokonalosť uväzu. Úväzy nepovoľujú. Stred šatky je viditeľne označený a ľahko sa nájde. Konce šatky su zrezané, ale kedže šatka je hojnejšia, možno by mohli byť o kúsok zrezané viac, pretože takto je uzol hrubý a robia sa pri zaväzovaní „hrče“.Páči sa mi, že okraje šatky sú farebné odlíšené, čo je výhoda pri doťahovaní uväzu.Vhodná na nosenie od narodenia. Na leto by som ju nevolila, nakoľko aj keď je látka priepustná, je v nej teplo, čo však napríklad pri novorodencovi v lete nevidím ako nevýhodu.Odtieň je neštandartný, a prilákava včielky a osi.Šatka bola zabalená v krabici a bola k nej brožúrka s obrázkovymi návodmi na viazanie v anglickom jazyku+preklad ktorý bol osve.Celkovo som so šatkou bola spokojná a na stupnici od 1 do 10 (kde 10 je najvyššia známka) by som ju oznámkovala známkou 8.Body strhávam, za mohutnosť šatky, a za to, že je väčší uzol pri viazaní.

Napísal/a nosmesa | Dňa 15.09.2011 21:31

Diskusná téma: šatka Hoppediz pevná odtieň Nairobi

Dátum: 08.05.2015

Vložil: Robka

Titulok: tuto zhanam :-)

Ahoj, presne tuto satku zhanam. Nemas nejaky tip, kde ju zohnat ako secondhand? Nemam totiz na novu, som na tom vseliak, kedze som musela opustit priatela a som tehulka.. Dik :-)

Dátum: 07.03.2013

Vložil: Katka

Titulok: Nairobi

šatka vhodná aj pre staršie tažšie dieťatko, je dostatočne široká - nezarezáva sa do ramien, po zanosení príjemne mäkká. - mali sme inú farbu.
Pri menšom dieťatku môže \"mohutnosť\" šatky zavadzať.

Napísal/a Katka | Dňa 16.10.2011 22:36

Pridať nový príspevok