pevná šatka Didymos Indio čierno biela

07.03.2013 23:22

Oproti Indiu Gold natur, sa mi zdá hojnejšia a tvrdšia, ale to nemení nič na to, že sa ľahko viaže, okraje šatky su čierne, takže sa ľahko hľadajú, stred označený z oboch strán.Konce šatky sú zrezané tak,že pri uväzovaní nerobia veľký uzol.Materiálom je trochu hrubšia a na leto sa dá použiť, ale ak už by som hľada vyslovene šatku na leto, zvolila by som radšej Gold natur, ktorá je tenšia.Ak ju aj s Gold natur porovnám, čo sa viazania týka, tak táto čierno-biela sa mi zdá o niečo menej poddajná a je látku treba "uhládzať" aby sa prispôsobila krivkám dieťatka.Dosť ma sklamalo, že na to že je to rovnaka značka a tiež Indio sú to o niečo rozlišné materiály.Šatka bola zabalená v krabici obsahovala obrázkovú brožúru s návodmi na viazanie, a DVD s viedo-návodmi na viazanie v anglickom jazyku.Celkovo by som známkovala 8.Body strhávam za to, že šatka nieje až tak úplne poddajná.

Napísal/a nosmesa | Dňa 22.09.2011 20:38

Diskusná téma: pevná šatka Didymos Indio čierno biela

Dátum: 07.03.2013

Vložil: nosmesa

Titulok: Idio

po dlhšom používaní šatky , sa táto konkrétne \"zanosila\" a je o niečo poddajnejšia.

Napísal/a nosmesa | Dňa 21.12.2011 09:34

Pridať nový príspevok