ergonomický nosič Manduca

07.03.2013 23:27

Pohodlný nosič, bedrový pás netlačí, ľahko sa zapína, pri odopínaní treba zatlačiť poistku, aby sa pás dal odopnúť.Popruhy sa dajú prispôsobiť požadovanej dĺžke, tak aby dieťatko bolo pritisnuté k vášmu telu.Nosenie v predu na bruchu je pohodlné, ide o ergonomický nosič, kde s automaticky dosiahne správna poloha nožičiek a zaoblenie chrbátika.Pri zzapínaní doťahovacieho pruhu je však v polohe v pred problém, pretože to sama nezapnete.Toto hodnotím ako mínus.Nosenie na chrbáte je pohodlné aj pre dieťa tak aj pre nosiča, "kapucka" na zastenie hlavičky dieťatka mne osobne nejde vybrať a zapnúť v tejto polohe, pretože na ňu nedosiahnem, potrebujem asistenciu ďaľšej osoby, čo hodnotím ako druhé mínus.Dá sa nosiť aj na bok, čo ale je už s týmto nosičom menej pohodlné.Vďaka novorodeneckej vložke, je vhodná od narodenia, a dajú sa v nej nosiť aj väčšie deti.Sučasťou balenia je aj taška do ktorej sa dá nosič zabaliť, a obsahuje aj obrázkovú brožúru s návodmi na použitie nosiča.Celková známka 8.

Napísal/a nosmesa | Dňa 21.09.2011 20:50

Diskusná téma: ergonomický nosič Manduca

Dátum: 07.04.2016

Vložil: Zuzka

Titulok: Manduca Pure Cotton

Ahojte, moju recenziu na najnovsi model Pure Cotton som pridala sem - snad pomoze https://mammi.sk/nosic-manduca/

Dátum: 13.07.2015

Vložil: Veronika

Titulok: Manduca

Rada by som doplnila info k spojovacej pracke. Manducu pouzivam casto a som prekvapena, ked niekto povie, ze potrebuje niekoho dalsieho na zapnutie pracky. Pracka sa da pohybovat smerom nahor alebo nadol. Ked si chcem dat dieta na chrbat, posuniem pracku nahor, aby som ju pri zapinani pohodlne dociahla a zaroven mi tym padom nebudu padat popruhy z pliec. Ak si davam dieta dopredu, pracku posuniem nadol, smerom nizsie na hrudnik, aby ma "neskrtila" na krku. Takisto kapucka.. ked mam dieta vzadu, pouzivam ju takmer vzdy, Viem, ze ju budem potrebovat, preto ju nechavam vytiahnutu a tym padom ju dociahnem a dam dietatu cez hlavu.

Dátum: 13.07.2015

Vložil: Veronika

Titulok: Re:Manduca

Napisala som to presne naopak.. :) Kde som napisala, ze dieta je vpradu, malo byt napisane, ze vzadu a naopak..

Dátum: 04.08.2013

Vložil: Dajana

Titulok: manduca

Vrelo odporucam nosic manduca,je pohodlny,vyborne sedi,netlaci a dieta je v nom maximalne spokojne!!!

Dátum: 14.06.2013

Vložil: Zora

Titulok: Manduca

Maximálna spokojnosť :) Tiež som mala spočiatku problém so zapnutím pracky, ale chce to cvik, t.j. rozhýbať stuhnuté svaly. Ideálna na dojčenie.

Dátum: 07.03.2013

Vložil: Veronika

Titulok: Manduca

ergonomický nosič, pomerne vymakaný, prispôsobiteľný na všetky postavy, nosenie vpredu a vzadu super, akurát sú ľudia ktorí majú problém že pri nosení vpredu si nevedia zapnúť vzadu tú spojovaciu pracku. Nosenie naboku som neskúšala nikdy ale dá sa. Fakt pohodlná. Prispôsobiteľná aj väčším deťom.
Napísal/a Veronika | Dňa 21.09.2011 20:52

Dátum: 07.03.2013

Vložil: Katka

Titulok: Manduca

Nosič sa mi nedal dobre utiahnuť okolo pása - popruh na minimum, dieťatko bolo tým pádom nižšie a nosenie nebolo pohodlné. Bedrový pás je tvrdší. Kapucka je väčšiemu bábätku malá.
Napísal/a Katka | Dňa 16.10.2011 22:31

Dátum: 07.03.2013

Vložil: Ali

Titulok: Manduca

My ju používame od narodenia a sme s ňou spokojní. Pokiaľ ide o zapínanie, tak s prekríženými popruhmi sa nosí lepšie, tá spojovacia pracka bude vhodnejšia pri nosení na chrbte. Zatiaľ nosíme vpredu.
Napísal/a Ali | Dňa 13.09.2012 10:49

Pridať nový príspevok