elastická šatka Liliputi fuchsia

07.03.2013 23:20

 

Krásny odtieň šatky, pohľadí oko. Šatka je na dotyk príjemná a je skor tenšia ako hrubšia, vhodná aj na leto.Kedže je to šatka elastická, je vhodná pre deti cca do 9kg. Pri uväze kolíska povoľuje a uväz padá dole, čo je cítitť aj pri uväzoch v pred a na chrbáte.No pri malých novorodencoch toto nieje problém, kedže tí su ešte ľahučký.No pri ťažšom dieťaku už by ste ho mali na kolenách pri dlhšej chôdzi:-)Výhodou elastickej šatky je napríklad aj to, že pri uväzoch, ktoré sa viažu najprv na telo a potom sa do nich vkladá dieťa, viete lepšie odhadnúť aký voľný treba uväz nechať, aby sa dieťa do neho zmestilo a zároveň nebolo príliš dotiahnuté, alebo naopak voľné.Elasticita zaručuje to, že sa prispôsobí.Deťom sa páči aj pruženie šatky pri chôdzi sa pekne pohupujú.Konce šatky sú zrezané a nerobia veľký uzol, stred je označený štítkom rovnakej farby, a len na jednej strane šatky, čo je mínus, pretože sa ťažko hľadá. Okraje šatky su obšité olemovacím stehom a niesú nijak farebne odlíšené.Navyše sa šatka rolouju do vnútra, čiže pred viazaním ju treba roztovoriť po výške. Uväz pri elastickej šatke musí byť pevne dotiahnutý, kedže povoľuje.Testovala som dĺžku 4,6m a oproti pevnej mám pocit, že sa tým doťahovaním akoby o niekoľko cm predľžila, kľudne by mi stačila z elastickej aj kratšia. Celková známka od 1 do 10 je 6.

Napísal/a nosmesa | Dňa 22.09.2011 20:49

Diskusná téma: elastická šatka Liliputi fuchsia

Dátum: 07.03.2013

Vložil: Sisa

Titulok: Liliputi

e to moja prvá šatka, takže veľkú skúsenosť nemám :-). Mám svetlo hnedú farbu... stredový štítok je fialový. S ostatným súhlasím :-). Hlavne tá dĺžka, tiež mám pocit, že prvé úväzy ju zakaždým natiahli do dĺžky. Až ju obmotám pri kríži s kapsou von na 3krát. Ale nosí sa nám v nej dobre, som spokojná :-).

Napísal/a Sisa | Dňa 1.06.2012 22:10

Pridať nový príspevok