babyvak

07.03.2013 23:24

Pri nosení je váha dieťatka rozložená len na jednom pleci, čo pre dlhšie nosenie je nevýhoda.Aj keď sa na prvý pohľad zdá oproti šatke jednoduchší, pre mňa je zložitejšie do neho dieťa dostať.Akokoľvek som to skúšala aj podľa návodov, vždy som ju tam mala inak ako som chcela, naviac pri kolíske sa mi zdala dcérka akoby pokrútena.Ďaľšia nevýhoda, je, že oproti šatke, či nosiču som nemala pocit bezpečia, bála som sa že sa mi odtiaľ vyšmykne, vždy som ju pri nosení vo vaku musela pridržiavať jednou rukou, takže umývanie riadov vo vaku, alebo iné domáce práce si doť ťažko viem predstaviť.Ale vak sme využili občas pri prenášaní z auta, alebo v čakárni u lekára, keď bola nepokojná, skrátka vtedy, keď som vedela, že ju nebudem nosiť dlho.

Napísal/a nosmesa | Dňa 21.09.2011 21:03

Diskusná téma: babyvak

Dátum: 18.07.2013

Vložil: Andrea

Titulok: babyvak- babasling

pridávam moju skúsenosť....Aj keď idem podľa návodu, tak mám problém malého v ňom uložiť a pokiaľ sa mi to konečne podarí, malý je už nespokojný a nechce v ňom už byť :( A čo sa týka látky, ktorá je použitá na vak zn. Babasling, tak som veľmi sklamaná. Mám levanduľovú farbu a po dvoch praniach - (v rukách) mi príde moc spraná farba :( Neviem si predstaviť ako vyzerá čierny :D

Dátum: 07.03.2013

Vložil: Veronika

Titulok: babyvak

už toto je taký nosič že \" z núdze cnosť\" ale lepšie ako nič. Podľa mňa je najlepší len na také rýchlovky že z auta na poštu alebo tak, na dlhšie nosenie určite nič moc. Aj keď, sú ľudia ktorí v ňom odnosili aj trojročné deti a vpohode, ja som to nezvládala po viac ako hodine nosenia ma bolel chrbát. Okrem toho mám skúsenosť, že hoci sa zdá byť jednoduchší na používanie, väčšinou majú mamičky problém tam dieťa nasúkať tak, aby sa im zdalo v pohode, oveľa jednoduchšie sa dieťa našteluje do šatky. Mne osobne sa zdá že v babyvaku je najpohodlnejšie nosiť v obrátenej kolíske - ale aj to len tak že na uspatie a následné zloženie do postele alebo do autosedačky, proste ak človek počíta, že niečo porobí s dieťatkom vo vaku, tak bude asi nemilo prekvapený alebo poriadne fyzicky vyčerpaný, keďže vždy jednou rukou treba dieťa
Napísal/a Veronika | Dňa 21.09.2011 21:04

Dátum: 07.03.2013

Vložil: Eva

Titulok: babyvak

babyvak som využívala iba prvé mesiace tak cca 1 mesiac potom už mi bolo dieťatko ťažké kedže váha je rozložená iba na jednom pleci ... využívala som ju len keď som vedela že to nieje na dlho ... babyvak som si stále pridržiavala jednou rukou
Napísal/a Eva Krajčovičova | Dňa 27.10.2011 11:31

Dátum: 07.03.2013

Vložil: Dorotka (Mira)

Titulok: babyvak

Ja som vkladami dietata do babyvaku nemala problem, hlavne ked som to robila minimalne dakrat denne, ale v skutocnosti bol dobry len na to na co som ho povodne kupovala. Bala som sa chodit po schodoch tak ze dieta drzim len jednou rukou. (Pri druhom uz som s tym problem nemala)
Inac ma z neho dost bolievala chrbtica, fakt nie vhodny na dlhodobe nosenie, a naviac mna odradil aj od ineho nosenia, lebo som si myslela, ze aj so satkou ma bude chrbat rovnako bude boliet. Pri druhej dcere som zistila aka je satka vyhoda a odkedy som ju mala uz som babyvak nepouzila. Takze ja jednoznacne odporucam odhodlat sa na viazanie aj ked sa vela mam toho obava.

Napísal/a Dorotka(Mira) | Dňa 30.12.2011 08:43

Pridať nový príspevok